tisdag 7 april 2009

Känns riktigt bra idag!

Det känns som att det kommer att bli en riktigt bra dag idag! Och om jag har bestämt mig för det så måste det ju bli det också eller hur? Är rätt säker på att det är så det funkar... Idag ska det jobbas dagpass nummer två av tre. Hade ett special pass igår, jobbade 10.00-16.30. Har nog inte varit uppe och på jobbet så tidigt sen typ roulettekursen (över två år sen...) Fick en liten hint av hur "vanliga" människor har det. Efter jobbet kom älsklingen och mötte upp mig i stan och vi hann med en liten fika innan det var dags för honom att åka till sina lekkamrater och för mig att åka hem och baka pizza. Blev sjukt nöjd med pizzan, åt så mycket så att jag knappt kunde röra mig! Får väl hoppas att det finns lite kvar till mig när jag kommer hem från jobbet... Hade tänkt att jag skulle ta mig in till stan och shoppa lite påskäggsinnehåll till älsklingen innan jobbet men det var helt galet skönt att bara sitta här i soffan så det ser inte ut som att jag kommer iväg... Dessutom vet jag inte riktigt vad jag ska köpa, han är ju inte riktigt förtjust i samma saker som många andra så tex godis är ju helt uteslutet... Kommer nog på något, ser mig själv lite som en mästare på presenter nämligen ;) Är galet nöjd med bröllopspresenten till Mamma och Ulven tex, men jag kan inte skriva vad det är för jag vet att mammsen är inne och tjuvläser emellanåt ;) På lördag får ni se vad det är! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?