onsdag 8 april 2009

PÅSKLOOOV!!!!

Så var den här, dymmelonsdagen! A.k.a min sista arbetsdag innan lite efterlängtat påskfirande. Jobbade dagpass idag, försökte kompa men det var noll chans. Men jag ska inte klaga, hade en mycket trevlig arbetsdag. Satt på AR 3-4 hela passet med lite lagom mycket spel så jag var mycket nöjd med dagen.
Igår var det teammöte efter jobbet så jag var kvar ända tills halv nio igår kväll, då kunde jag ju lika gärna vänta till nio eller hur? Och nio slutade Nöt (a.k.a Leeann) och svårflörtade som vi är så blev den planerade kaffen till en öl på Alis. (Svårflörtad? Vem var det egentligen som tjatade på oss? Det var ju bara vi...) Lite dricka leder till att man blir hungrig och lite oxfilépasta leder ovidkommande till chokladfondant! Dessa fondanter... Aldrig kan vi säga nej... Skrällen kom när vi faktiskt åkte hem i behärskad tid utan att haverera, that´s a first... Gick och lade mig när jag kom hem, sov gott hela natten och hade inga som helst problem med att komma upp i tid på morgonen, en gång i livet! Lite läskigt är det här med att dricka behärskat, eller det är snarare galet skönt att må bra dagen efter en jättetrevlig kväll, det läskiga är att man plötsligt inser hur vuxen man är ibland! Men det är mest skönt faktiskt, saknar inte alls haveriet...
Men i helgen blir det en del fest iaf. Påsken är äntligen här och jag ser så mycket fram emot helgens stundande bravader! Det är inte varje dag man går på bröllop minsann =)
Livet leker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?