onsdag 1 april 2009

lite vårkänslor finns det allt...

Vaknade, åt lite frukost och sen iväg till affären. Och det var alldeles vårigt ute! Ska väl inte säga att solen strålade men det var absolut inte kallt. Hade den tunnare jackan och för första gången behövdes det inte kompletteras med halsduk och vantar. Behövde inte ens knäppa jackan! Visst är det härligt när man blir så glad och nöjd över sådana småsaker? Nu har vi fyllt upp kyl och frys för hela helgens middagsbesökare. Vi börjar med storebror imorgon och sen goda vänner fredag-lördag. Men så fort vi kommer hem så börjar nästa problem, vad ska vi äta ikväll? Finns absolut ingenting då vi bara har köpt till de nästkommande dagarna, allt vi har köpt behövs då så det kan vi inte laga ikväll! Alltså finns det inget att äta... Suck, sjukt dåligt planerat... Ska väl sluta sura (blir ganska grinig när ja inte får mat direkt när jag blir hungrig...) och börja göra mig iordning istället, snart bär det av till jobbet igen! Hoppas att det blir en lika soft natt som det var igår... Nu ska jag gå och måla lite färg i ansiktet!

1 kommentar:

  1. tjena mors slyna =)
    inte visste jag att du bloggar, vet du, det gör jag oxå! gör dig nu till min bloggslyna och slänger upp en länk till dig!

    bra annars?

    puss/my

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?