lördag 16 januari 2010

3-dagars föelsedagsfirandet är slut

Oj vilken bra födelsedag. Eller oj vilka bra födelsedagar det blev. Vi råkade lite halvspontant köra en tredagars. Det började i onsdags. Då hade jag besök av Karin. Sara, Louise och Papaya som kom och åt brownies och drack skumpa i mängder. Hur trevligt som helst och det blev ju såklart alldeles för sent som vanligt.

Torsdag. Som även är det riktiga födelsedagen så började dagen med presentöppning i soffan. Min kära fästeman skämmer bort mig med helt rätt presenter :-) Sen blev det NK för lite bröllopsshopping + ringprovning för att sen avslutas med middag på Fridays. Det var under denna middag som Karin överraskar mig med superfina presentkortspresenten från min kära CC-vänner. Vi åker hem och jag ställer mig i köket i 4 timmar. Som sig bör...

Så var det nu fredag. Jag tror att jag står i köket ganska exakt hela dagen. Ojojoj vad mycket mat jag lagade... Men det verkade vara uppskattat för nästan allt blev uppätet. För en gångs skull gjorde man lagom mycket mat. Då var det iaf fest här hemma! Släkt, familj och vänner, alla under samma tak. Jag är så nöjd med gårdagen. Alla verkade glada och verkade ha trevligt hela tiden. Gladast blev nog jag när Papaya kommer med bästaste presenten; Sonisphere here I come!!! WOHOO!!! Sen kommer mammsen och Ulven med superduperfina halsbandet som jag har önskat mig... Fan vad bra alla är... Efter alla denna kärlek så känns det som att en ordentlig cupcake-buffé är det minsta jag kan bjuda på. Den verkade också gå hem. Nu när jag tänker på det så tog jag inte en enda bild... Lite trist faktiskt... Men det blev en hel del cupcakes över så det blir väl att ni stackare som jobbar imorgon istället för att gå på fest får hjälpa mig att äta upp det.

Tack alla ni som gjort mig så glad dessa dagar. Det kommer jag att leva på hur länge som helst. Alla fina presenter, alla som åkte miljoner med mil för att komma hit, ni som bara åkte tio minuter för att komma hit, ni som aldrig gick hem utan stannade kvar till klockan nio imorse och drack vin hela natten. Tack alla alla ni, så jävla trevligt det har varit!

1 kommentar:

  1. Tur du bara fyller 25 en gång för jag tror inte jag överlever fler... :)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?