söndag 24 januari 2010

Trevligare grejer

Varför kan man inte fokusera på det? I fredags var vi på Bröllopsmässa på Grand Hotel. Supermysigt och visst fick man lite inspiration. Provade typ hundra ringar och blir bara mer och mer velig för varje ring jag provar. Då känns det skönt att vi är ute i såpass god tid. Jag behöver faktiskt inte bestämma mig idag. Men som det tvättäkta kontrollfreak man är så skulle man vilja ha allt klart redan. Lite trist dock att vi inte kunde utnyttja många erbjudanden på mässan eftersom bröllopet blir i Halmstad. Det är en bröllopsmässa i Halmstad i oktober men det är ju för sent ute. Då vill man ju ha de stora sakerna bokade och klara... Hmm...

ROliga I-lands problem är det iaf. Men nu blir det inte mer om det här, har ju en särskild bröllopsblogg bara för att alla andra ska slippa läsa allt sånt här! Nä, nu måste jag till jobbet!

2 kommentarer:

  1. nu på lördag 30-31 jan, är det ju en ännu större mässa i stockholm på factory,fast det har du kanske redan koll på :-) www.alltombrollop.com

    SvaraRadera
  2. Klart man har koll på det ;-) men tyvärr får jag väl följa med på hockey nästa helg nu när jag lyckades lura med honom på en mässa :-p

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?