lördag 30 januari 2010

Otålig

Igår blev jag väckt av att mobilen ringde, ett nummer jag inte kände igen så i vanlig ordning struntade jag i att svara. Två minuter senare ringde samma nummer igen. Nu blev jag ju lite nyfiken så det var bara att lyfta på luren. Det var min tatuerare som ringde. Bara för att boka om. Igen. Suck... Jag brukar tatuera mig en gång i månaden ungefär men min januari-tid blev inställd då hon skulle resa iväg. Nu blev även min tid i februari inställd då hon ska iväg och jobba på nån mässa. Suck igen, jag blir ju aldrig klar känns det som. Så nu har jag nästa tid i mitten av mars. Om inte det dyker upp nåt återbud förstås men det kan jag ju inte räkna med. Men vi måste bli klara innan sommaren! Vill inte behöva gå runt hela sommaren och gömma ryggen, jag vill ju visa upp mästerverket! Jag vill bli klar nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?