tisdag 5 januari 2010

Jobbelijobb

Då var det dags att jobba fyra nätter. Inte alls sugen men vad ska man göra? Jobbar iaf korta pass den här veckan 21.45-05.30 så det brukar gå rätt fort.

Ringde til kirurgen ang. min handled idag. Undrar varför det tar sån tid för. Blev remitterad i oktober och det har ju gått mer än 5 veckor kan man ju säga... Nä men då är de på semester, kommer tillbaka på måndag, har telefontid mellan 09.00-10.00 kan möjligtvis vara sämsta möjliga telefontiderna någonsin för en nattjobbare... Som tur är så jobbar jag dag nästa vecka så det är faktiskt möjligt för mig. Hoppas det händer nåt nu så att jag kan jobba ordentligt utan att få så himla ont hela tiden. Vet inte hur länge till jag fixar det så nu är det bäst att det händer nåt!

Har rotat fram garantikvittot till laptopen nu iaf, så nu ska jag bara ta mig dit med den också. Men man har ju inte direkt nån lust när man jobbar såna här tider. Åka in till stan, lämna datorn och sen vänta fyra timmars tills man börjar jobba eller? Nä, inte så sugen på det... Och det är ungefär noll chans på att man åker hem emellan... Får väl lura med mig nån på en långfika eller nåt...

Suck, nu ska jag försöka rota fram lite motivation...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?