söndag 3 januari 2010

Lånar monstret

Medans Mister mäter och trixar med lasergrejer och allt man tydlig MÅSTE ha när man ska sätta upp gardiner så passar jag på att låna hans monster. Monstret är ju såklart hans stationära. Jag undrar om inte den nästan är så gammal att den är värd pengar, kanske nåt museum eller så skulle vara intresserade... Eller nu överdirver jag, det är bara skärmen som är så gammal och ful men den tar typ upp halva rummet så det är inte okej nånstans... Saknar min laptop! Känner mig ensam och naken utan den och vet liksom inte vad jag ska göra med min tid... Imorgon så blir det inlämning! Suck... min stackars lilla HelloKitty-lappis...

Nu ska jag väl ta mig ut i köket och påbörja dagens middag, det blir nån blandning mellan minestrone och det vi har hemma. Operation tappa kilon har börjat så det blir mycket grönsaker... Suck, jag vill äta chips och bli smal, hur svårt ska det vara egentligen?

Planen idag var att gå ut men den sprack. Vaknade ganska trasig, illamående och ett munsår lika stort som min näsa. Där försvann ju partyhumöret ganska ordentligt. När sen Mister säger att han inte har lust (dvs ingen som tjatar på mig) så blev det en tur till Coop för lite matshoppning istället... Så nu får jag väl pallra mig ut till köket och laga mat istället! Men jag räknar med att ni har askul ikväll allihop, och jag är redan bitter på mig själv för att det ska var aså förbannat svårt att hålla sig hel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?