måndag 13 juli 2009

Äntligen!

Nu är jag inte sjukskriven längre! Idag är jag helt vanligt ledig. Hela jag är väl egentligen inte riktigt läkt ännu men jag mår tillräckligt bra för att jobba iaf. Så imorgon blir det Cosmopol igen. Men jag jobbar bara ett 10-timmars sen är jag ledig tre dagar igen så det borde jag ju kunna hantera eller? Klart jag kan det, jag ska ju bli helfrisk nu! Det är bara tre veckors arbete sen blir det semester så jag ska nog kunna hålla ut även om de skulle bli sämre igen.


Nu ska jag äta lite frukost och sen börja leta bland mina kläder. Är inne i en såndär otrevlig period då alla kläder sitter dåligt och dessutom är fula men nåt ska jag väl kunna ha på mig tycker man. För ikväll ska vi till globen och se Britney Spears! Ska bli hur kul som helst. Men innan dess så får vi besök av Misters lillasyster som kommer hit om inte allt för många timmar. Sen blir det en snabbis på vårdcentralen och sen in till stan. Då blir det att sätta sig nånstans och äta lite mumsigt och dricka lite mumsigt. Papaya kommer också in så att vi kan preparta lite innan vi knallar iväg till the globe.


Någon annan som ska se Britney ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?