söndag 12 juli 2009

Tråkigt :(

Den här helgen har vi haft finbesök från västkusten hos oss. Mammsen och Ulven kom i torsdags och har redan åkt hem :( Det var verkligen jättemysigt att ha dem här. Det har blivit massa god mat, loungehäng och något glas vin :) Precis vad jag behövde för att rätta till mig lite. Idag är sista sjukskrivningsdagen och det känns faktiskt ganska bra. Känner att det kommer att gå bra att jobba på tisdag. Ser till och med framemot det! Håller tummarna för mig själv!
Nu håller Mister på och dammsuger för fullt efter att det har varit en massa folk här, och världens mysigaste vovve har ju också hårat ner lite grann. Min kära brors trevliga sambo har en vovve som inte är av denna värld. Han är så gullig så att det nästan stör.
Är han inte ljuvlig lilla Hermes? Och bortskämd blir han när mamma Bibbi är med

Kanske lite bilder från denna trevliga helg?

Picknick i parken precis här utanför huset. Solen var artig nog att hålla sig framme tillräckligt mycket för att värma oss


Mammsen och Sollan hänger i loungen och blir serverade, livet kan vara ganska enkelt ibland...


Storebror flashar sin Norge-bränna som tydligen diskuteras hurvida brännan existerar eller icke.


Alexandra och Hermes are going crazy med världens roligaste boll


Ulven A.k.a Pepparkakan

Helgen avslutades med lite Guitar Hero fight. Vilket slutade med att tre av oss grät av skratt medans den fjärde var helt skogstokig av ilska för att han inte lyckades vinna. Vem får ni gissa själva...

Nu sitter de i en bil på väg hem. Mycket tråkigt... :( Tiden går alldeles för fort när de e här. Men som sagt det har varit mycket mycket roligt att ha dem här. Precis vad jag behövde för att rätta till mig lite. Imorgon blir det Britney sen är dags att gå tillbaka till CC!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?