söndag 26 juli 2009

Snart så!

Då var det dags för sista dagpasset för den här gången. Jobbar till sju men igår och idag så blir det övertid till nio. Kan behöva alla komptimmar jag kan få för tillfället. Med tanke på alla sjukskrivningar senaste tiden så har man ju inte direkt fått den högsta lönen genom tiderna. Och i september är det dags för den stora presenten till mig själv! För er som inte vet så slutade jag röka i september förra året. Då gjorde jag en deal med mig själv. Om jag lyckas hålla upp i ett år så ska jag köpa en grej till mig själv som jag har velat ha i fler år men det har inte blivit av p.g.a olika anledningar bl.a tid, pengar, mod osv. (främst pengar måste jag väl erkänna, det kommer inte att bli billigt är jag rädd). Men men det kommer att vara sååå värt det! Yeay!

I morgon är jag ledig. Sen blir det fyra nattpass, ledig en och sen jobba några nätter igen. Sen är det faktiskt semesterdags! Wohoo! Ingen lång semester men ändå. Det är välförtjänt, ska bli skönt att släppa jobbet ett tag. Inte ha dåligt samvete för att man är sjukskriven och inte bara vänta på att få jobba igen. Nu ska jag vara ledig på riktigt! Det ska bli så skönt! Snart så!

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre, tänkte hinna med en lite prommis i Gamla Stan innan jobbet! Tra la la la

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?