tisdag 28 juli 2009

Wohoo!

Var på slutkontroll på vårdcentralen idag. Och jag fick klartecken! Nu behöver jag inte gå dit mer! Wohoo! :) Det känns så galet skönt. Nu ser jag positivt på tillvaron igen. Nu kan man äntligen fokusera på annat än en ett löjligt sår som man hela tiden måste vara rädd om. Huden är fortfarande väldigt tunn och skör över såret men det finns iaf hud över. Blir nog tvungen att vara försiktig ett litet taf till så att det inte händer något oförusett men det ska nog gå vägen den här gången. Nu när jag inte behöver dagliga omläggningar längre så kan huden äntligen läka. (Tuff som man är så tål man inte plåster/tejp osv...) Håll tummarna för mig! Yeay! :)

Ikväll blir det första extrapasset på flera månader. Behöver de timmarna mer än någonsin. Lite extra pengar är mer än välkommet för tillfället. Ikväll får vi även finbesök från Sundsvall i ett par dagar. Jag jobbar ju hela tiden men i morgon börjar jag inte förrän vid tio på kvällen så nog hinner jag med att åka lite Insane på Grönan. Vi måste ju lura upp Johan att åka något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?