lördag 18 juli 2009

Harry Potter :)

Igår var jag och Mister på bio och såg Harry Potter & Halvblodsprinsen. Måste säga att jag var positivt överraskad. Visst hade jag förväntat mig att den skulle vara bra men jag hade nog inte riktigt förväntat mig så mycket. Tyckte så himla mycket om boken som jag inte kunde lägga ifrån mig och då är det ju inte så ofta som man tycker lika mycket om en film.

Efter filmen var tanken att vi skulle ut och öla en sväng med ett gäng goda vänner. Men vi var båda trötta och hungriga och inte alls på humör med en huvudvärk smygandes på gång så det blev Hemköp istället. Handlade en massa mumsig mat och sen hem för matlagning. Medans den frysta kycklingen tinade så blev det ett glas rött på balkongen i våran myspysiga lounge. En toppendag helt enkelt. :)

Men den bästa överraskningen stod Millisen för i förrgår. Verkar som att det blir ett spontanbesök av henne och hennes man här nästa vecka. Ska bli så roligt!!! Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?