fredag 27 november 2009

Borde verkligen...

Borde verkligen resa mig och klä på mig. Sitter i mjukisar i soffan och orkar inte gå upp. Är så galet trött i hela kroppen. För att inte tala om hur trött jag är mentalt... Jag skulle vilja skylla på mörkret. Jag är ett big fan av vintern. Men min kropp behöver solljus emellanåt för att må bra. Inget ovanligt men ändå. Jag har inte sett solen på flera veckor nu och det börjar märkas på mig. Men nu är det bara fyra nattpass kvar innan min månad av dagtid börjar. Så det ska jag väl klara av.

Fick kompa idag så att jag inte behöver börja förrän kvart i nio. Hur skönt som helst. Jag hann sova två timmar längre, tvätta håret och baka cheescake. Nu är det bara kläder som saknas så att jag kan bege mig. Är för trött för att äta nåt så det borde jag också göra men det är typ för sent nu. Men om jag lyckas resa på mig så kan jag åka till åhléns, köpa hårfärg och sen åka till jobbet och äta där. Måste verkligen färga håret imorgon. Nu har jag en snygg utväxt och eftersom jag är blond från början så ser jag skallig ut när det växer ut. Inte så snyggt...

Ja,ja nu ska jag resa mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?