torsdag 5 november 2009

JAG VILL INTE!!!

Kände mig väl inte direkt på topp igår när jag jobbade men det är ju sånt som händer, smällar man får ta så att säga. Idag när jag vaknade så vaknade jag dock med den största slemklumpen man kan tänka sig nyinflytttad i min kropp. Nånstans mittemellan gommen och halsen bor den. Näsan helt igentäppt och till och med öronen gör ont! Om jag skulle våga mig på en självdiagnostisering (?) så skulle jag våga påstå att det är en vad vi kallar för gigantius storus förkylningus. Men andra ord jääävligt förkyld. Men problemet är att jag inte har tid med det. Jag har inte tid, inte ork och inte råd att vara sjuk. Jag måste jobba och skramla ihop pengar till hushållet. Näää nu måste jag snyta mig igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?