fredag 6 augusti 2010

Addicted!

Jag är beroende av bloggar! Av allas bloggar! Kompisar, okända människors, kändisar, ja, ni fattar va? Jag läser bloggar varje dag! Jag läser ju såklart Lillkungens blogg, därifrån har man koll på allt som händer runt de flesta man känner. Men det räcker inte, jag måste läsa Katrin Zytiomerskas blogg varje dag, och Egoinas, och Spiderchick och en massa andra människor som jag egentligen inte bryr mig om. Men min regel är helt enkelt så att om en blogg får mig att skratta så läser jag den. Mer begär jag inte. Jag gillar matbloggar med massa bra recept som ger mig en massa inspiration. Fråga mig inte varför, fråga mig inte vad jag får ut av att läsa om kända och okända människor för jag har ingen aning! Är det kanske vår tids motsvarighet till realityshowerna som jämnt gick på tv för tio år sen? Det är så pinsamt att erkänna detta så ni anar inte... Men det sägs ju att första steget är att erkänna, jag är iaf medveten om att det är pinsamt av mig men snälla snälla ni, döm mig inte!

1 kommentar:

  1. Eftersom bloggar finns så finns det en efterfrågan så du är knappast ensam. Att jag lämnar en kommentar här bevisar ju att jag gjort samma som du ;) Och till syvende och sist, don't apologize för vad du gör och/eller tycker om -det är du, och ditt liv! Njut av det på vilket sätt du nu än behagar medans det faktiskt varar :)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?