fredag 20 augusti 2010

Back to normal

Nu fungerar jag igen. Ingen förlamande smärta längre. Fick ett mail med lite tips från coachen (dvs mammas och mormors tips). Mammsen tyckte att jag skulle köpa en såndär vetekudde igen. Men då undrar jag om hon kommer ihåg varför vi slängde dem? Kommer hon ihåg att det var på inrådan från Anticimex? Då Anticimex menade att det var väldigt vanligt att det levde en massa djur inne i de där kuddarna som kunde bosätta sig i lägenheten? Jag som är så förtjust i smådjur... Jag passar nog på vetekudden... Men visst finns det elektriska filtar? Då borde det väl finnas elektriska kuddar också? En sån kanske? Laptopen blir sjukt varm efter ett tag, den la jag över magen här i tisdags...

Fyra passa kvar tills semester. Sen kan ni i Halmstad vara lugna för då kommer jag äntligen förbi en sväng! Wiii! Kommer sent måndag kväll och åker väl antagligen på fredag igen men ändå! Ska bli mysigt att komma till passagen lite, slåss med Tyson, bli lite bortskämd, träffa vänner och allt det där man gör i Halmstad.

Dagen idag börjar sådär... Kl 0745 väcker Mister mig och berättar att det inte finns nåt kallvatten. När jag sen ska gå upp finns det noll vatten. Inget kallt, inget varmt, inget ljummet. Fick borsta tänderna i ett gammal vattenglas som stod kvar sen igår... Suck... Nu väntar jag på världens bästa Sara sen blir det jobbelijobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?