söndag 22 augusti 2010

Vuxen och bra!

Jag är så vuxen och bra ibland! Som igår tex. Igår efter jobbet så var det hemmamys då Misters lillasyster är på besök med sin Mister. Det plockades fram två boxar vin, en flaska Jack och en massa öl. Ett glas vin, en flaska öl och en whisky senare går jag och lägger mig då jag ska jobba idag. Med resultatet att jag vaknade utan att må dåligt! Det hade varit mycket trevligare att sitta uppe hela natten och dricka vin och prata men seru det går ju inte. Jag har ju ett jobb att sköta. Damn I´m proud of myself. Jag börjar nog bli vuxen på riktigt, and I like it :-)

Nu börjar det bli dags att bege sig mot CC igen, 8 timmar idag, 6 timmar imorn och sen blir det Halmstad, om 33 timmar sitter jag på ett tåg! Wiii!

1 kommentar:

  1. Förresten testa tramadol mot din mensvärk, du får det utskrivet av läkaren.. Man blir lite snurrig först men de hjälper :) Puss

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?