söndag 29 augusti 2010

What a weekend...


Oj oj oj... Vilken helg det har varit... I fredags var det dags att bege sig hemåt mot huvudstaden igen. Eftersom jag inte riktigt kände mig redo att lämna Fia riktigt än så tog jag med henne helt enkelt. Men ska vi inte köra inom Gekås en sväng? Ullared ligger ju typ på vägen? Sagt och gjort så styr vi kosan mot de halländska skogarna. Efter alldeles för många timmar och trötta plånböcker så kände vi oss redo att bege oss österut. Så kort och gott kan man säga att vi kom fram alldeles för sent. Och man kan ju inte bara gå och lägga sig när man kommer fram. Vi måste ju se så att ölen smakar som den ska? Och plocka upp dagens shoppingfynd. Till slut så kom vi i säng iaf. Och ca fem timmar senare så vart det dags att gå upp igen. Dags att göra lördag.

Tyvärr så blev det lite ändrade planer på lördagen. Tanken var ju att den skulle gå i tatueringarnas tecken och spenderas på Inkbash. Men eftersom Gekås föga förvånande blev dyrare än planerat så kände vi att det tyvärr var bäst att stanna hemma iår. Tråkigt men sant. Men, men, bara att börja lördagen istället!

Tjejkväll väntade! Och vilken kväll det blev... Kort och gott kan man väl säga nästa gång så köper jag inte hem fullt så mycket alkohol till mina fina vänner... :-p Idag är man lite mör men det finns tyvärr inte så mycket tid till att vara trasig, snart måste det packas, Berlin och DealerEm väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?