söndag 15 augusti 2010

Lillsvett...

Åh vad jag gillar Tullinge! Jag kommer alltid att sakna Midsommarkransen då det är den finaste lägenhet jag bott i och första gången sen jag var en itteh bitteh person som jag verkligen känt mig hemma nånstans. Men nu har nästa kapitel börjat! Och det är inte så illa heller. Huset känns redan som hemma, får vi bara målat och klart allt som har stått still i tiden oxå så kommer det att bli ett nöthus. Omgivningarna är super, bara träd, skolor och radhus/villor så långt ögat når. Men det finns en sak... Kan någon hyvla ner den förbannade backen?! Det är ju ett helt träningspass att ta sig till tåget! Kanske lika bra egentligen eftersom jag vart dålig på att träna sen vi flyttade, men det finns ju inget Sats i närheten! Nu är hela mitt svettiga jag på väg till jobbet iaf, 7 pass kvar el. 9 dagar kvar till lillsemestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?