torsdag 5 augusti 2010

Fan vad orättvist...

Fan vad orättvist det kan vara ibland alltså.... Som bekant så fyllde David 30 igår. Det firades med ett riktigt prakthaveri allt enligt Cc style. Men jag var hos tatueraren igår för att fylla på med lite färg. Och dessutom jobbar jag idag. Vuxen och ansvarsfull som jag är (eller kan vara heter det väl) så tog jag det jävligt lugnt. 1 glas skumpa vid ankomst. Sen kaffe, sen två öl. Och that's it! 2 öl och 1 glas välomstskumpa! Jag var nykter när det var dags att åka hem! Ändå så vaknar jag och mår sämre än alla bakfyllon idag... Och jag vet varför. Jag har nämligen under en längre tid ätit en himla massa mediciner (men det är ett annat kapitel om varför) nu har jag slutat lite väl tvärt med allt, jag fick nog helt enkelt. En av biverkningarna då blir att jag konstant är yr och sjukt illamående. Jag har inte ätit frukost på två veckor, för jag får ändå inte behålla den. En annan biverkning som jag har fått av medicinen (innan jag slutade med den) är hypotoni. Så dagar som denna med för lite sömn för tredje dagen i rad ärdet en kamp för mig att stå kvar på fötterna och behålla maten i magen. Det där med att stå på fötterna är svårare än man tror, jag har misslyckats förr... Det värsta är att om jag skulle sjukskriva mig idag skulle ingen tro på mig... Ingen skulle tro på att jag drack två öl... Suck, jag måste alltså försöka iaf.. Wish me luck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?