fredag 27 augusti 2010

Då var det dags...

Att åka hem igen...

Den här gången har det på något underligt sätt gått ännu fortare än vad det brukar göra. Nu har det ju visserligen varit en kort snabbvisit men ändå... Men jag har varit galet effektiv. Jag har hunnit träffa Emelie flera gånger, Millisen, Malin, Pappsen, har hunnit umgås med Mulfisarna, Fia har jag träffat litegrann men inte tillräckligt så henne tar jag med mig hem till Stockholm helt enkelt. Vi har hunnit provbrölla dock med Mammsen som standin eftersom Johan stannade kvar i Stockholm. Min hatt är klar så den har vi hunnit hämta. Vi har helt enkelt fått massor gjort.

Men nu är det dags att bege sig hemåt igen. (För det är Stockholm som är hemma om nån nu tvekade.) Den här helgen är det Inkbash (wihoo!), på måndag morgon är det dags för Berlin och sen är det tillbaka till verkligheten igen.

Men det ska bli skönt att komma hem igen. Jag är otroligt tramsig ibland så jag ser framemot att få träffa min man igen. Lite jobbigt är det allt att vara ifrån honom. Får jag inte prata med honom minst ett par gånger per dag så saknar jag honom. Tramsigt va? Vi kör från Halmstad om ca en timme så jag är hemma i huset igen kanske vid 8-tiden ikväll och då är ju han redan på jobbet! Och imorgon så drar vi till mässan tidigt så jag hinner inte träffa honom nånting! :-( Och ja, det är mest synd om mig i hela världen som inte har träffat honom sen i måndags morse innan jag åkte... Min Måns... Love you!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?