torsdag 30 september 2010

Prodktiv som bara den...

Idag när klockan ringde och ville att jag skulle gå upp så var det bara att stänga av den. för då stod jag nämligen redan i köket och bakade chokladkaka så det stod härliga till. Idag är det HB-möte på jobbet, när Hbsarna möts så vill dom ha chokladkaka, så jag fick helt enkelt snällt baka en chokladkaka till de stackars huvudborstarna. Man vill ju inte att de ska gå hungriga ju? Passade på att använda tillfället till att testa nåt nytt så vi får väl se om mitt experiment får godkänt.
.

Men det brukar bli en bra dag när man går upp på tok för tidigt och får en massa bra saker gjorda innan man går till jobbet. Dessutom så har jag lyckats med att sova rätt bra inatt. Den smärtande tatueringen har slutat smärta. Den har redan börjat skorpa sig vilket är helt sjukt snabbt. Nu fungerar ju alla olika men så snabb läkning hör inte till vanligheterna med min arma kropp. Jag har mina aningar om varför...

Åh vad frustrerande, jag hade ju tänkt skriva en massa roliga, fyndiga och intressanta saker men jag glömde ju såklart bort allt... Synd, för det var enormt roliga och vitsiga inlägg som skulle kunnat vara här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?