söndag 12 september 2010

Vem är på?!

Idag fick jag helt plötsligt en sån enorm lust att gå ut. fast inte idag. Jag har lust med en kväll där man träffas ett gäng tjejer hemma hos någon, fixar sig ihop, dricker en massa cider, lyssnar på dålig men glad musik, äter chips, har för mycket eyeliner, har för höga klackar och skrattar tills man får ont i magen. En kväll som man har planerat och sett framemot. En kväll då man tillslut trängs in i en taxi för att bege sig in till stan på tok för sent eftersom man har pratat alldeles för länge om en massa "viktiga" saker. Men till slut så kommer man faktiskt iväg, ihopträngda i en taxi där alla har smugglat ner några flaskor cider i väskan, för färdkost, det måste man ha. Efter många diskussioner om vilket ställe som är bäst så kommer man tillslut fram och dansar tills tågen börjar gå igen. Således undrar jag om jag har några flickkompisar som också känner sig sugna på en sådan här kväll? Förslagsvis på lördag? Jaaa kom igen nu, klart ni känner för en riktig nötkväll! En kväll långt bort från Ankan. Anyone? En kväll som kvällarna på dessa bilder!


2 kommentarer:

  1. Åhh jag jag jag!! Pratade med Hanna om utgång på lördag, då med förfest i Tyresö och en sväng till Kurres Disco (tror det hette så...) Det är tydligen nåt man måste se innan man dör ;) Sen skulle det iaf bli stan och skaka loss!

    SvaraRadera
  2. Damn it! Wrong sex again...

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?