lördag 11 september 2010

So far so good...

Dagen har börjat... Idag skulle jag egentligen bara jobbat till sju... Och jag skulle egentligen ha varit ledig imorgon.. Men, men, nu blir det att jobba till nio och göra samma sak imorgon. Det är väl priset man får betala för att kunna åka till Halmstad antar jag... Mannen blev väckt på ett för honom mycket trevligt sätt, dvs Peter ringde och bjöd med honom till Bauhaus. Har nog aldrig sett människan flyga så fort upp ur sängen innan... På en minut hade han borstat tänderna och klätt på sig och stod i dörren. Wow... Jag åkte till Apoteket och köpte Bepanthen istället... Och nej jag har varken blöjeksem eller såriga bröstvårtor men det är den aboslut bästaste salvan att smörja in tatueringar med.

Jag avslutar med en liten film i Jessicas ära för att ladda lite inför det stundande Harry Potter maratonet på måndag. Då kommer hon inte undan längre, nu ska hon äntligen få träda in i denna fantastiska värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?