söndag 19 september 2010

Tipsa mig!!!

Mörk dag för Sverige... Bra att vi får fortsätta med blå regering i fyra år till, men mest bara pinsamt att SD numera är en del av vårt lands styrelse.... Men! Det tänker jag inte skriva om eftersom alla andra kommer att göra det och jag har faktiskt ingen lust... Jag ska gå och lägga mig istället.

Men innan jag gör det så tänkte jag att det måste finnas nån därute som har nåt tips på vart jag får en bra hårförlängning till ett bra pris i den här stan? Jag har provat det mesta i hårförlängningsväg och vet vad jag vill ha, jag vill ha keratinslingor men med fina tunna fästen så att de inte sticker ut om man har håret uppsatt som man ser att det gör på många. Har tidigare varit på Björn Axén där jag fick fantastiskt fint hår men skulle vilja ner en bit i prisskalan den här gången. Har varit på Fakermaker men de gör bara med flätor, vill ju som sagt ha med vax... Alla tips vill jag ha! Bra salonger, grymt duktiga kompisar osv... Som ni kanske har gissat så är det bröllopsfrisyren som hägrar...

2 kommentarer:

  1. Helena går hos en asduktig tjej vid Hornstull. Maria heter hon. Hon gjorde sin frisyr där inför vårt bröllop. Du kan få hennes nummer om du vill. Vet inte alls vad hon tar men bra billigare än BjA eller Tony & Gay
    /Potter

    SvaraRadera
  2. Hej snäckan! Min kusin utbildar sig till makeup artist just nu o hon har hållt på med hårförlängningar länge, hon gör d hemma så det e ju billigare.. Gå in på hennes blogg o ta kontakt m henne vet ja :)
    www.annikaokenzo.blogg.se
    kram kram malin

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?