onsdag 8 september 2010

Tnx!

Jag bra tips på min "sökasvarompolitik"-fråga, en från varje sida av skalan precis som jag ville, nu har jag forskat lite och känner att jag faktiskt kan ta ett beslut i röstningsfrågan. Men jag håller det nog för mig själv hur det blir... Jag har läst på nog för att ha en åsikt men är inte insatt nog för slåss för det, så jag håller det för mig själv. Finns få saker som väcker så mycket känslor hos folk som politik så jag har faktiskt ingen lust att diskutera det över bloggen, det är dömt att bli en stor fet fail med massor av missförstånd.

Idag har vart en asjobbig dag, lillmensvärk, nya knölar i handen (=massiv smärta) plus en asstor tatuering som ömmar och spänner... Så nu förtjänar jag en nötavslutning på sämsta dan. Tycker jag iaf, och jag bestämmer. Punkt. Så nu har jag plockat med mig Papaya, chips, a bucket of lösgodis och läsk. Nu blir det skitsnack och moff. Enda sättet att läka mig idag tror jag. Det jobbigaste idag har varit handen. Just när allting flyter på rätt bra igen går handen sönder för att brutalt påminna mig om att den finns. Jag får så ont att jag nästan börjar lipa när jag använder den. Sen när jag inser hur jävla beroende jag är av att den funkar för att kunna sköta mitt jobb så börjar jag lipa igen. Sen när jag inser att den enda boten är att hitta ett nytt jobb som inte påfrestar på samma sätt så lipar jag en tredje gång. JAG ORKAR INTE!!!! Jag vill inte ha ont, vill inte bra beroende av smärtstillande eller antideppresiva eller ångestdämpande. Jag vill bara leva ett vanligt liv! För mycket begärt? Antar det...

Nä, jag vägrar låta nåt sånt slå ner mig, nu blir det myskväll med min fina Papaya, thank god for good friends...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?