tisdag 26 oktober 2010

Klockan är nu 07.06

Och jag har varit vaken i 20 minuter redan... Det var inte igår jag hade sådana tider... Det borde bli ungefär i maj 2006 som jag senast hade arbetstider som involverade uppstigning innan kl 07.00. Jag är inte stormförtjust so far... Men det kommer jag nog att vara när klockan är runt fem och jag får avsluta min arbetsdag. Schysst att sluta innan det ens är halvtid med ens ordinarie arbetstider. Men! Det ska bli helt galet roligt! Att få göra något annorlunda och få prova på något helt nytt, att få lära sig en massa grejer och känna att man faktiskt utvecklas.

Dessutom så måste ju dessa fantastiska (ja jag gillar det vad jag än säger) arbetstider utnyttjas till max, så det blir en sväng till Sats efter jobbet. Nu ska de sista spåren av mitt tjocka jag bort! Har kommit ganska lång bit på vägen vilket känns asbra, det enda jobbiga är att jag är mittemellan storlekar och således inte har några kläder som sitter bra!

1 kommentar:

Nånting tycker du väl?