torsdag 21 oktober 2010

pokerpokerpoker

Åh vad roligt det är att jobba veckor som denna! Idag har jag dealat Omaha, nästa bord var ett Omahabord, efter det lite mer Omaha, en sväng ner till CS för att sen avsluta med Omaha. Och jag är medveten om att det finns vissa människor som faktiskt har ett liv som inte innefattar poker ca 20h/dygn (helt galet men de finns tydligen). Jag vet också att några få av dessa läser min blogg emellanåt och kanske inte alls har nån aning om vad jag pratar om. Såvitt de vet pratar jag antingen om en stad i Nebraska eller om invasionen i Normandie. Om ni känner för det så kan ni ju klicka på rubriken och bli lite wikipediade. Kort sagt är Omaha det tveklöst roligaste spelet att deala. Jag gör gärna det på heltid. Imorgon är det dags för Main event i Swedish Open vilket innebär att det blir större fokus på Texas imorgon. Inte som idag då 80-90% av pokerrumet består av Omahabord. Men, men, good enough!

Men! Hörni! Min finaste Jaimie bloggar! Om sin lilla groda. så läs hennes blogg vetja :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?