måndag 11 oktober 2010

Min idol

Idag är min idol jag. Alltså jag gillar mig själv. Jättemycket just idag. För det har varit en bra dag och jag har varit förbannat duktig. Tänk att jag faktiskt tog mig till gymmet. Och att jag faktiskt genomförde det där spinningpasset. Och att jag faktiskt inte dog. Och att jag faktiskt tyckte att det var riktigt skönt att få ta ut sig rejält och att svettas blod. Tänka sig... Berätta aldrig för någon att jag har sagt det här men... Det är ju riktigt trevligt det där med träning! Iaf efteråt. Det allra bästa är när man kommer ut från hjälp-jag-kan-inte-välja-om-jag-ska-dö-eller-kräkas-konditionspass och ser ett helt gäng som har sitt pass framför sig samtidigt som man precis redan har genomlidit sitt, fan vad bra det känns då. Ungefär som när man jobbar natt och ska ta tåget hem och ser alla aptrötta människor som är på väg till jobbet. Att se dessa uppgivna trötta stackars satar och själv veta att ens säng ropar på en, det är ovärderligt... Ni fattar va? Fan vad jag är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?