fredag 15 oktober 2010

Men nu´rå?

Idag blir det biljakt igen. Hundratolfte gången gilt? Håll en tumme för oss! Fast egentligen räcker det väl om Grinchen gör det, han har så luddiga tassar att om de hålls så kan det sällan bli fel. Har ni sett så luddiga fötter nån gång??? Det hade varit så skönt att kunna hitta nåt som passar. Något som är helt, fräscht, rymligt och som inte hunnit säljas innan vi kommit fram till bilhandlarn. Det brukar vara så annars...

Sen blir det fredagsfika. En ny rutin som vi skapat, jag och Jaimie, urbra rutin om jag får säga det själv. Sen blir det ytterligare en sväng till gymmet. Idag är det dags för mitt favoritpass. Sats Energy. Sinnessjukt jobbigt men galet effektivt. Och roligt dessutom...

Men sen då? Vad ska jag möjligtvis hitta på en ljuvlig fredag som denna? Mannen ska vakta nöjespalatset så jag blir alldeles ensam. Och imorgon är jag också ledig! Har varit ledig asmånga helger nu, och fler blir det! Jobbar bara en endaste helg till iår! (Givetvis just den helgen som Mulfisarna skulle komma på besök... Men vi får hitta på någon smart lösning.) Nästa vecka är det dags för Swedish Open (Yeay) och sen blir det nerförsbacke resten av året! Life is good :-)

1 kommentar:

  1. Wow, Grinchen är så stolt över att få vara med i bloggen att han håller alla fyra grinchtassar jättehårt... :)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?