onsdag 20 oktober 2010

Någon kanske?

Bloggen är lite av en hobby för mig. Den ger mig möjlighet att välja vad ni ska veta om mig. Om ni inte vill veta nånting alls så är de bara att låta bli att läsa. Vill ni veta en del om vad jag tänker och funderar på så är det bara att plocka fram sidan. Vill ni lära känna mig på riktigt så är jag alltid öppen för nya bekantskaper. Fattar ni skillnaden? Mao bloggen säger mycket men långt ifrån allt. Jag bloggar mest för min egen skull.

Men jag läser en massa bloggar och en himlans massa bloggar inspirerar mig (eller roar mig kanske är mer rätt att säga) av olika anledningar. En som jag läser regelbundet (dvs Bloglovin) är Lady Dahmers. En bra och underhållande blogg skriven av en (enligt mig) klok kvinna som har mycket bra att säga. Hon erbjuder sina tjänster i form av bloggdesign. Men dock inte till blogspot där jag har min blogg. Så därför undrar jag om någon har lust att hjälpa mig? Jag fattar noll, eller rättare sagt, jag har noll lust att lära mig, om HTML koder och allt vad det heter. Jag skulle vilja ha en fin bloggdesign som inte är en färdig mall utan mer personlig med kanske en fin header med personliga bilder osv. Ja, ni fattar. Nån som vill hjälpa mig?

OCH KLICKA PÅ RUBRIKEN FÖR ATT KOMMA IN PÅ DENNA BRAIGA BLOGG SOM JAG SKRIVER OM! Om ni nu känner för det...

1 kommentar:

  1. Men lilla! Jag kan hjälpa dig om du vill, jag har ju fan utbildning i ämnet! =)
    Du får skicka ett gäng bilder och säga vilket färgtema du vill ha och sen får jag fria händer! Allt jag kräver i gengäld är vin i massor :p

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?