måndag 14 maj 2012

Dagens bästa

Fick en avi i brevlådan. Mitt paket från My Little Star har visst kommit. Det som ska bli min bästa kompis i kriget mot magen sen när Lillungen äntligen kommit till världen. En Belly Bandit! Kort sagt en slags gördel som hjälper till att hålla magen på plats och musklerna att jobba på rätt sätt efter förlossningen. Jag har bara hört bra grejer om dessa så det kändes som en bra investering för nån som har tjockångest.

Men det finaste av allt var ändå när jag öppnade mitt paket. Förutom den förväntade banditen så låg där även en superstor, jättefin neccesär från JuJu-Be! Som en liten bonuspresent liksom. Och det tar inte slut där, de hade även lyckats klämma ner lite choklad!

My little star, ni är numera officiellt världens bästa webbshop... Alla gravida kvinnor kan enkelt köpas med choklad nämligen. Och nej, jag är inte sponsrad, bara överväldigad av choklad- och pryllycka!

1 kommentar:

  1. Åh, här har vi ett företag som förstår sig på (gravida) kvinnor!! Heja heja!

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?