torsdag 10 maj 2012

The List...

Tja då ska vi se, såhär ser gissningarna ut so far...

Då var listan uppdaterad!

17 maj - Satya
2 juni - Mamma Bibbsan
3 juni - Louise
4 juni - William
5 juni - Ellinor
6 juni - BF
7 juni - Anna, Johan
8 juni - Frederick
9 juni - Malin
10 juni - Laila & Lennart
12 juni - Sandra
17 juni - Jessica
19 juni - Charlotta
20 juni - Eva

Maken säger 7 juni, inte så mycket för att han tror så utan mest för att det skulle passa så himla bra i schemat? "Man kan ju inte föda barn mitt under pokerSM liksom?!" Klart man inte kan! Eller? Bara för det (och för att jag är trött på att ha ont) så hoppas jag på typ 26-27/5 mitt under Elitloppshelgen! Men jag tror mer på den 20/6 där skulle jag nog lägga min egen röst.

Satya hoppas på 17/5 mest för att maken då har biljetter till det däringa hockeVM som är så populärt nu, hon är en fin människa hon.

Louise tänker att 3/6 passar perfektes hennes semester.

Eva & Charlotta räknar med att jag går över och blir igångsatt. Och vem vet? Med min vanliga tur så är det antagligen precis det som kommer att hända.

Snälla, snälla, lilla snorungen, du får komma precis när du vill så länge jag slipper igångsättningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?