fredag 14 maj 2010

borde...

Ta tag i städningen, har inte jättemycket att göra men borde börja snart så att det blir klart snart. För ganska snart kommer en mäklare.. En mäklare som ska kika på vår lägenhet. När han har kikat klart ska han göra en bedömning på ungefär hur mycket den är värd och ungefär hur mycket vi skulle kunna kanske möjligtvis få för den om vi sålde den. Innan ni frågar. Nej, vi har inte bestämt att vi ska flytta, nej vi har inte köpt nåt nytt. Vi vill helt enkelt bara kolla läget och se hur landet ligger så att säga... Vi har kikat runt lite på annat men tar det som det kommer. Inget bestämt, bara tar det som det kommer. Men då kan det vara bra att ha en ordentlig värdering så man vet lite vad man ger sig in på. Det är nämligen lättare sagt än gjort att flytta från världens finaste Midsommarkrans och nästa ev. boende har stora skor att fylla.

Men jag är trött idag. Planen var att jag skulle gå till gymmet och tvinga mig igenom ett Body Pump pass så här på förmiddagskvisten men icke. Trött och en hals som inte alls fungerar som den ska. Hostade en del igår och idag har jag även ont i halsen. Jag mår visserligen bra men jag tänker att det är nog bäst att ta det lugnt idag och se hur det känns ikväll. Kanske gym imorn?

Men vet ni vad som hände igår? Ni kommer aldrig att tro det! Efter jobbet blev det öl och mat med goda vänner. Mellan 21-03 drack jag tre öl och en cola! För jag hade ingen lust att bli full och dum och vara trött idag. Hur gammal är man då?! Nyktrast på nattbussen. Somnade vid fyra och vaknade vid nio. Visst, jag är lite trött men jag mår bra... Fan vad skönt det är att bli gammal ibland... "Det är ju en dag imorgon också..." kan vara det tråkigaste uttrycket som finns. Och dessutom så VET du ju faktiskt inte att det är en dag imorgon också. Det är ju det som är det fina med livet. Ingen vet...

Men det är en dag på lördag också (så vitt jag vet) och då är det Moffisens börfdayparty och då ska jag helst lyckas med samma bedrift var det tänkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?