lördag 22 maj 2010

Men vem fan okejade det?

Vem sa att det var okej att hostan flyttade in i min kropp?! Jag mår bra, inte alls trasig, men jag hostar nåt så in i h-vete! Så där rossligt hostigt att det liksom gör lite ont i bröstet. Inte okej alltså... Jag funderar på om det kanske är vårallergin som hittar nya vägar att förstöra min oskyldiga lilla kropp... Har varit förvånansvärt skonad från polleninvasionen än så länge nämligen så nåt djävulstyg är det säkert på gång...

Men jag är ändå bäst för jag har varit på Bodypump innan ni flesta andra ens var vakna (ja alltså, ni som jobbar på CC) och jag dubblade mina vikter så nu är jag alldeles skakig i kroppen! Om jag fortsätter så här så kanske jag innan ni vet ordet av är lite stark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?