tisdag 4 maj 2010

:-D

Sitter i gästrummet i Halmstad. Och jag känner mig redan bortskämd. Blev hämtad på flygplatsen, hem till passagen, (mamma tom drog min väska hela vägen, DET är lyx.) lite vin, idag blev det hemgjorda köttbullar till lunch och en himla massa mys med katten. Den där katten alltså, han är så mysig att det nästan gör ont. Det ska kråmas och det ska kelas och det ska busas. Och när han blir trött ska han bara ligga bredvid. Myson...

Ikväll blir det reunion. Det blir som på den gamla goda tiden. Jag ska träffa Emelie och Emelie. (Jo, vi inser mycket väl att vi heter typ samma sak allihop.) Det enda som skiljer från den gamla goda tiden är väl att vi dricker vin istället för zaranoff och vi är i det nyköpta hus som tillhör den ena i gänget medans den andra har fått barnvakt. Och jag som trodde att jag var vuxen... Det ska bli så roligt ikväl! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?