fredag 7 maj 2010

Fan vad bra jag har det...

Vilken bra vecka det har varit. Men oj vad fort det har gått. Nu är det fredag och helg och snart är det söndag och då åker jag hem igen. Ska bli skönt att komma hem till McDreamy men lite tråkigt att åka härifrån också. Jag har ju det så ohyggligt bra här. Jag vet att många säger det men i mitt fall så är det mer sant än i nåns annans; min mamma är världens bästa. Punkt. Enkelt.

Vi har fått en massa gjort. En himla massa bröllopsgrejer. Nu är allt stort bokat och fixat. Bara två stora saker kvar nu. Klänning och alkohol. Allt annat är typ klart. Typ iaf. Ja, jag vet att det är lång tid kvar men det blir nog inga fler Halmstad besök för oss innan den stora dagen. Jo, ett kort i slutet av sommaren då det ska inhandlas alkohol. Men det blir ett superkort. Och vissa saker fixas bäst på plats helt enkelt. Och nu är det gjort! Känns sjukt bra. Nu blir det familjemys. En himla massa godsaker, god mat, vin och trevligt sällskap i passagen. Vad mer kan man begära liksom? Fan vad bra jag har det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?