måndag 3 maj 2010

Yes!

Jag har packat! Imorgon bär det av till vackra västkusten! Ska bli så skönt att komma ner till Mammsen en stund och bara vara. Bara umgås och känna sig omtyckt. Träffa min fina vänner som envisas med att bo kvar i Halmstad trots att Stockholm finns. Ojojoj vad jag har sett framemot den här veckan. Det enda molnet på min Halmstad-himmel är att mitt livs stora kärlek inte följer med. Lite jobbigt att man ska bli tvungen att klara sig utan honom i en hel vecka. Men, men, nån måste väl jobba också antar jag.

Men det är så konstigt det där. Aldrig trodde jag att jag skulle hitta nån som han. Aldrig trodde jag väl att det faktiskt fanns någon som faktiskt älskar mig precis som jag är. Någon som jag kan vara mig själv med 100% av tiden. Dessutom är han helt fantastisk. Snällast i hela världen, genommysig och bara så jäkla bäst helt enkelt. Och vet ni? Han är bara min! Och om 7 månader och 9 dagar så blir han ännu mer min :-) Men vem räknar? ;-)

Förutom packningen så har jag lyckats med en annan stor bedrift idag. Jag har överlevt hela dagen trots en natt full av skumpa och absinth! Om nån undrar så kan jag berätta för er redan nu att skumpa och absinth INTE är en bra kombo :-/ Tjejkväll igår. Jaimie och Karin. Det börjar lugnt, skitsnack och kinamat. "Ska vi inte se en film?" "Jo, Moulin Rouge!" Och alla vet ju att då måste man dricka absinth till... Suck vilken dålig idé... Vi ska nog hålla oss till San Tropez och Cry Baby i fortsättningen, vi tog oss nog lite vatten över huvudet... Grönt 70%igt vatten med smält socker i...

Men jag överlevde hela dagen. Nu sitter jag i soffan med nya laptopen och lyssnar på gammal 80-tals rock. Så livet är rätt bra ändå. Jag har en ny dator, en som funkar. Tyvärr ingen Hello Kitty den här gången, men den funkar iaf. Och det får väl prioriteras antar jag. Men jag fick ett rosa modem till iaf. Alltid nåt...

Nä, nu blir det köket! Jag ska laga storkok så att min man har mat medan jag är borta. Vill ju inte att han ska leva på ostmackor och havregrynsgröt i en hel vecka. Nä, det blir matlådor till stackarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?