torsdag 13 maj 2010

Men suck...

Hur orkar en dag börja på det här sättet? Eller tja, så illa är det väl ändå inte men man blir trött... Är inne på min fjärde dag som dagjobbare. Än så länge känns det bra. Den största skillnaden är väl att när klocken ringer så går jag upp istället för att snooza i 45 min-1h... Det måste ju vara solen som gör det tänker jag.

Men imorse iaf... Går upp, sätter mig i soffan, tung ihuvudet och snorig. Men eftersom jag mår toppen i övrigt så känns det som att det är vårallergin som spökar. Bara att bita ihop med andra ord. Sminkdags... Sminkar mig, ska skruva på locket på burken med rouge, tappar hela burken... Rouge över precis hela badrummet... Bör tilläggas att jag använder mineralsmink vilket innebär att det är som ett tunt pulver som sprids direkt över precis allt... Suck... Orkar inte! Tar bort det värsta, resten får vänta tills jag kommer hem. Jag kan ju faktiskt göra så nu när jag är dagjobbare ;-)

Nä nu ska jag fortsätta med mitt pysslande, försöker sätta ihop en hemsida, inte så lätt som det låter om ens datorkunskaper begränsar sig till facebook och div andra forum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?