söndag 16 maj 2010

Wooow...

Vilken kväll alltså... Det var verkligen sjukt trevligt. Vi började lite lugnt på Karins balkong med lite skumpa och pizza. Sen blev det att bege sig hem till Moff. Där var det mycket folk och bara supertrevliga människor. En toppenfest där alla umgicks och hade det super. Sen var det tyvärr dags för utgång. Inget pajjar en bra fest så som utgång. Men ett stort gäng hade ingen lust med det så det blev att bege sig tillbak hem till karin där festen började på riktigt... Oj oj oj de där gänget vet hur man festar... Jag jobbar idag så det blev rätt lugnt. Höll mig till en och samma drink under hela Karin-tiden vilket jag är löjligt nöjd med idag. Jag är sjukt trött vilket räcker, jag hade inte fixat att vara bakis oxå...

Men j-vlar bad trevligt det var igår. Tack för en toppenkväll, ni vet vilka ni är ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?