måndag 26 juli 2010

Åh vad jag älskar dig!


Idag har varit en mycket lång dag. Jobbade till 22.00, ont om dealers så det var lååånga svingar. Att deala BlackJack i 3h och 30 min med bara 15 min rast i mitten sliter på ryggen kan jag säga. Men, men, på så sätt går passet mycket fortare så jag står gärna lite längre vid borden. Men idag har jag varit trött. Trött, hungrig och lite grinig var jag när jag kom hem. Men vad väntar mig när jag kommer hem? På bordet står det uppdukat kycklingfilé med sallad! Precis vad jag ville ha idag! Perfekt viktväktarmat och jag slapp göra den själv! Dessutom har han i allt flyttkaos hittat en flaska påskmust så hade försvunnit i klädkammaren. (För påskmust får man dricka när man vill, däremot julmust finns det vissa regler för...) Åh vad jag älskar dig min finaste! Nu ska vi titta på lite mer OZ, är inne på 20e dvdn nu, bara 2 kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?