måndag 12 juli 2010

It could happend to you?

Sitter och svettas i soffan... Dels för att jag lyckades med konststycket att hinna träna efter jobbet och kämpar med efetrsvettningar utan dess like, men allra främst för att det är ca 200 grader varmt i lägenheten. Målet nu är att jag ska träna minst två gånger i veckan och nu i veckan så blir det back to viktisarna. Så att den där stora vita klänningen som hänger i klädkammarn går att stänga... Men allra främst så att jag kan börja tycka om mig själv igen. För det är faktiskt det enda som egentligen räknas, storleken är faktiskt helt oviktig så länge man är nöjd och lycklig med sig själv och just nu är jag inte det. Men jag vet också att det inte är så himla mycket som saknas. Så det ska nog gå...

Nu sitter jag och myser i soffans medans det är den mysiga filmen "Det kan hända dig" på tv. Urgullig film...

Men det allra bästa av alla braiga saker i hela världen är att min älskade älskling äntligen har kommit hem igen! Han har varit i Sundsvall och jag har inte sett honom sen i torsdags! Idag fick jag iaf träffa honom lite på jobbet men jag ska försöka vara vaken när han kommer hem från jobbet så att jag hinner se honom på riktigt. oj oj oj vad jag har saknat honom... Min älskade fina lilla månsling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?