tisdag 20 juli 2010

Blek och fin :-)

Jag tycker att det är snyggast att vara blek. Att få lite sol i ansiktet och lite fräknar eller så det är en sak. Men att ligga och pressa sig för att ändra sin färg på huden är nåt helt annat. När man ser någon med typiskt skandinaviskt utseende som är jättebrun så är det inte särskilt snyggt om du frågar mig. Det ser liksom lite fel ut. Nopp, sorry för alla hundra tår jag trampar på nu men jag tycker att det är snyggast att vara blek. Dessutom har jag ingen lust att bli rynkig och ful innan jag måste, jag har ingen lust att få läderaktig och konstig hy när jag blir äldre. Så alla ni som pressar allt vad ni kan och tycker att det ger er rätt att håna oss som trivs som blekfisar tänk på det här, om några år kommer ni att se ut som kvinnan på den första bilden med vi blekfisar kommer att se ut som Dita von Teese! Ja, just det, precis som Dita kommer vi se ut! (För på nåt underligt sätt kommer vi automatiskt att bli burleskdansörer med oklanderlig klädsmak och stil.)

4 kommentarer:

  1. Ja till Dita! Nej till läderhud! :)

    SvaraRadera
  2. är det ett sammanträffande att det alltid är dessa människor som hur mycket de än solar inte blir bruna som "gillar att vara bleka" eller?
    Låt folk sola om dem vill, så kan du sitta i skuggan om DU vill. Anledningen till att folk gillar att vara bruna är för att man ser frisk och hälsosam ut, i motsats till ett vandrande lik med transparent hud.
    BTW Kenza är varken överviktig eller underviktig, hon är en normal hälsosam tjej.

    SvaraRadera
  3. Anonym: "BTW Kenza är varken överviktig eller underviktig, hon är en normal hälsosam tjej." - Vad lever du i för värld din tomte! Nu har du antagligen solat för mycket och fått solsting.

    SvaraRadera
  4. Jag förstår vad du menar med ditt inlägg, till en viss gräns iaf.. Men vad jag undrar över är följande, om du nu tycker att det är så fult att vara så smal som du tycker att Kenza nu är, varför vill du då se ut som Dita Von Teese? Jag menar, hon är väl mkt smalare än Kenza?

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?