onsdag 14 juli 2010

Yupp!

Idag är min man äntligen ledig! Det betyder alltså att han kommer att vara hemma när jag kommer hem från jobbet, det betyder alltså att vi kommer att ses utanför jobbet för första gången på över en och en halv vecka! Yeay! Ska försöka byta bort mitt pass imorgon också så att vi hinner umgås lite.

Igår blev det ett besök hos finaste Karin efter jobbet. Förra veckan gjorde hon nåt som iaf jag tycker är skitläskigt. En gastric bypass... Dvs man klipper sönder magsäcken och sparar bara en liten liten del av den och liksom leder om tarmarna. (Klicka på rubriken om du vill läsa mer.) Sjukt läskigt men väldans effektivt. Så eftersom det blir sjukskrivning för henne under en månad nu så behöver hon en massa besök. Var på sjukhuset en sväng och hälsade på henne precis efteråt men nu är hon alltså hemma igen. Så igår hon fick hon nöjet att lyssna på medans jag umgicks med henne. För det är typ så det funkar. Jag pratar som en dåre och hon stoppar mig när jag har fel :-p

Nu måste jag rusa! Ska försöka hinna träffa storebror en sväng innan jobbet!

1 kommentar:

  1. Men du är ju så bra på att prata! Tycker vår taktik funkar alldeles utmärkt... :)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?