söndag 18 juli 2010

Nötdag

Har haft en supertrevlig dag med Karin och Kelly. Två nötter :-) Fika i solen på Kulturhusets tak. Vår fina Kelly ska lämna oss! På onsdag flyttar hon tillbaks till England! :-( Men det var lite julafton för mig och Karin iaf. För nu när dom ska flytta tillbaka till England så fanns det ju en massa grejer de inte kunde ta med sig. Eftersom vi är riktiga kompisar så ställer ju vi såklart upp :-) Oj vilka fina kläder jag fick, för er som inte känner Kelly så kan jag berätta att hon har typ finast stil av alla vi känner så gissa min glädje när hon delar med sig :-) Nu ska jag bara komma igång ännu bättre med träningen så att jag kan bli ett riktigt snyggo i alla mina nya kläder :-)

Btw vem fan uppfann epilatorn? Skjut honom... För det var garanterat en man som uppfann den... Men, men , har man påbörjat nåt får man avsluta det, nu ska jag ta tag i ben nummer två. Så! Nu plockar jag fram maskinen som sakta, sakta äter upp all hud man har... Utmaning! Visa mig en man som kan epilera ett helt ben utan att gnälla! Noll chans!
Hej då fina Kelly, vi kommer att sakna dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?