fredag 16 juli 2010

Svettas...

Och nej, detta är inte ytterligare ett "oj vad det är varmt ute"-gnällinlägg. Jag har vart på gymmet, två gånger i veckan i två veckor nu. Bara en början men en förbannat bra början om jag får säga det själv. Var så himla duktig med gymmandet ett tag men sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag lessnade på mycket och hittade aldrig tid till att gå dit. Den här veckan så har jag tagit inte mindre än 4 livsomvälvande (tja, jo, typ!) beslut som känns sådär in i helvetes asabra. Men oh my vad svettigt det blir... Först så blir det lite uppvärmning, typ en kvart på nån konditionsmaskin så att man blir varm i kroppen och inte råkar spränga nån muskel vilket vore väldigt typiskt mig... Då svettas man massor. Sen blir det styrketräning i ung en timme, då svettas man ännu mer. Sen byter man skor och promenerar hem, inte långt men förbannat varmt ute (oj där kom det!) så då svettas man lite till. Sen kommer man in i lägenheten som konkurrerar med skärselden om högsta möjliga temperatur och svettas ytterligare lite till...Så oj vilken svettig dag det har varit idag. Men löjligt produktiv... Men visst är det skönt att se att även Beyonce blir ett svetto ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?