onsdag 28 juli 2010

Låååångsamt

Den här veckan går så lååångsamt! För det första vill jag vara ledig, för det andra vill jag slippa bo i flyttmisär, för det tredje vill jag träffa mina Mulfisar. Och det är bara onsdag! Suck... Men idag är jag ensam hemma under kvällen, mannen min jobbar. Så då får jag packat det sista i lugn och ro. Alla småsaker som ska ner... Sen är det torsdag och då kommer alla föräldrar på besök. Både Mulfisarna och svärisarna. Ska bli väldans trevligt. Och sen är det faktiskt fredag! Sen bär det av till Tullinge! Åh vad jag tycker att det är jobbigt att flytta, leva i misär i flera veckor (Flera dagar är väl normalt men då har ni aldrig flyttat ihop med min man...), sen ska ju all skit upp oxå... Suck, och man ska bo in sig och allt sånt... Sen ska vi dessutom på nåt magiskt sätt lyckas spara ihop en massa pengar så att vi kan renoverar köket...Gaaahhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?