torsdag 1 juli 2010

Idag är sämsta dan... Sämsta på länge... Jag har verkligen ingen lust just nu. Jag är så inihelvetes förbannat jävla astrött på den förbannade handleden. Jag orkar inte ha ont längre! Som grädde på det elaka moset har en fot börjat bråka oxå. Är det för mycket begärt att inte alltid ha ont nånstans? Att kunna sköta sitt jobb utan att få så ont att man nästan börjar lipa? Det är tydligen för mycket begärt... Jag skiter fullständigt i om alla tycker att jag är gnällig nu, det är min blogg så jag skriver vad jag vill, ingen behöver läsa... Jag mår så jävla dåligt just nu och då hjälper det att spy ut sig lite skit...

3 kommentarer:

  1. en stor tröstande kram till dig. jag vet hur det är att inte känna sig hel. alltid ska kroppen bråka. kram igen

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig.. Fy fan vad jobbigt det är att inte kunna styra över saker som händer en själv själv.

    SvaraRadera
  3. Usch... Du har all rätt i världen att klaga! Stackars...

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?