lördag 2 maj 2009

3 nätter kvar...

Då var det snart dags. Tre nattpass och sen är det dags för den fruktade operationen... Är sjukt nervös, mår fortfarande alldeles illa när jag tänker på det... Har funderat mer än en gång på om jag inte ska ställa in det. Men om jag inte gör detta nu så är ju risken mycket stor att det fortsätter att infekteras med jämna mellanrum och då är det ju riktigt jobbigt, men då är det bara jobbigt typ en-två veckor åt gången nu kommer det att vara jobbigt under myyyycket längre tid. Är det värt att ha det långa mycket jobbiga nu eller att vänta och se och antagligen ha det jobbigt varje-till vartannat år? Det är väl kanske lika bra att ta bort det elaka och förhoppningsvis klara sig sen... Men usch vad nervös jag är.
Som om inte det vore nog så gör handen ont också... Men det går antagligen över, det brukar det göra iaf. Får väl gå runt med det fula slitna handledsskyddet och vänta ut det.

Nu har jag iaf fått bort allt påskpynt så nu kilar jag iväg till CC! På vägen dit lyssnar jag på den här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?